Friday, December 4, 2009

Perth, here I come!!


Aku baru sahaja di beritahu pada khamis lepas (3/12/09) bahawa team tenis usm akan di bawa ke pertandingan INDIAN RIM UNIVERSITY ASEAN GAMES 2009 di Perth, Australia. setelah dua hari aku berhempas pulas untuk arrange semuanya, akhirnya, kami akan berlepas ke Perth pada sabtu (5/12/09) ini.

mata ku kuyu, badan ku layu, aku kepenatan demi mereka itu.. penat gila..tak cukup tidur. mata pon dah sepet sebelah..haha.. akhirnya, semua telah selesai tapi ini baru permulaan. medan peperangan kami akan harungin 7/12/09 nanti. WISH US LUCK GUYS!!

tiba masa aku mengundur diri, berehat untuk aku pergi. akan berjumpa lagi, seminggu dari hari ini. selamat tinggal tanah airku. akan ku kembali nanti!

p/s : maaf lama tidak mengupdate. agak sibuk mencari rezeki. hahaha..

No comments: