There was an error in this gadget

Friday, March 26, 2010

Cuba lupakan

Disaat ini ku cuba lupakan segala perkara yang membuat aku hilang akal, hilang arah, hilang kewarasan diri. Cubaan ini di isi dengan aktiviti² seperti tenis. Hampir setiap hari aku berjaya turun ke gelanggang tenis untuk beraktif semula dengan karier tenis ku ini (hebatkah??)

Aktiviti yang lain yang aku cuba lakukan adalah menghabiskan tugasan² yang di beri oleh pensyarah. Ok, yang ini belum aku mula tapi.........yela², aku nak buat la nie...... Haizz....

Walaubagaimanapun, beberapa hari lalu telah berlaku suatu peristiwa yang menggembirakan aku. Keadaan itu cuman berlaku tidak lebih dari 5 saat. Walaupon hanya 5 saat, tapi sudah cukup untuk membuat ku tersenyum lena dalam tidur. Oh tidak, aku tidak langsung menaruh harapan apa². Aku mungkin hanya rindu.

Oh ya, aku dah tukar lagu baru kat blog terchinta ini. Kings Of Leon gak. Cuba teka lagu apa?? Ayuh berkaraoke kita.........~~~!!!!!! :)


*tamat*

6 comments:

Aziah said...

Melompat dari blog ke blog terjumpa blog hang. hehe. Kings of Leon's sex on fire.

ZooL.Ahmad said...

jumpa jugak ek blog aku..
teruskan update bersama blog aku ye :)

neway, pandai pon teka lagu ni ye

ako.ska.red said...

good.. sweat n less smoke n u'll get better.. 5 second?hahaha share aah weh.. ada butterfly kah?

ZooL.Ahmad said...

sweat tetap sweat...
exercise tetap exercise...
smoke pon tetap smoke..
kih kih kih...
takleyh share la..malu...
butterfly harus ada :)

Aziah said...

Alright, will do dude. Btw, its King of Leon! mesti la tau. hehe

ZooL.Ahmad said...

bagus²..hehehhe