Tuesday, March 23, 2010

Hot FM Big Jam 2010







Hot FM Big Jam telah berlangsung pada 6Mac 2010 di Padang Kota Lama, Pulau Pinang.

Aku lambat samapai..Waktu aku sampai, Stacy yang baru perform.. Then aku blah time Hujan baru nak perform.. So, ini la gmbr2 yang sempat aku amik.. Thx to my Meet Uncle Hussain friends.

time ni jugak saat2 akhir aku berlepak dgn AG COCO.. Selepas ini dia tak main untuk Hujan dah.. katanya dapat kerja kat Qatar ke mana ntah.. tapi middle east la.. all the best AG.


for more photos please click here

* aku baru timbang berat badan aku td.. argh...~~ tambah 1kg...tidakkkk....~~~

2 comments:

Aiza J Rahman said...

aku suka kat part gmbar anuar zain ngn apit ja.
haahha! cool brader! Bkn dari dulu ka ang dok buncit? hahaha :p

ZooL.Ahmad said...

gedik~~~
mmg la buncit tapi skg bertambah lagi 1kg..
cis.. aku tgh bergiat bersukan kembali :)