Sunday, November 29, 2009

Kepenatan Melanda..!!

berada di tenis court sejak 9 pagi sampai la 5 petang..
menjaga participant2 tenis penang open untuk mereka practise..
penat sungguh..
pabila sudah selesai tugas, aku mau pulang untuk beristirehat..
rupanya sekeluargaku keluar dan aku tidak membawa kunci rumah..
akhirnya keluar ke cc jugak aku..
ada mesyuarat pula pukol 8 nanti..
sangat la penat mata lebam akibat tidak cukop tidur..
mlm nanti mau bersengkang mata pula mau menonton Barcelona vs Real Madrid..
besok pukol 8 pagi harus ada di tenis court lagi..
aduhaii...
tetapi perkara yang paling memberangsangkan aku dan membuat aku ketawa sorang2 waktu lunch break di restoran khaleel td adalah.....pemain2 tenis dari south korea makan nasi briyani..
seumor hidup aku, inilah pertama kali aku lihat org korea makan nasi briyani..
hahahahahahahahah :)
apa2 pun, malam nanti perlu bersemangat..
GO BARCELONA GO!!

No comments: