Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha!!

seperti biasa, sejak dua tahun yang lalu (seingat aku la) , aku merasakan bosan pada hari raya aidilfitri dan aidiladha.. entah mengapa. ini jugak termasuk hari jadi aku sendiri.. aku juga tertanya tanya..adakah kehidupan kau semakin bosan..?? semua ternanti nanti dan bergembira pada hari raya dan hari lahir mereka, tetapi aku tidak..

sekarang ini pun seluruh keluarga ku pulang ke kampung sebentar menziarah saudara disana.. tetapi aku tidak pergi dan berada di rumah seorang diri bersama blog ini.. aku merasakan lebih tenang aku bersendiri sekarang ini bersama dilema dan mood yang aku hadapi sekarang.. mungkin peristiwa yang berlaku beberapa hari sebelum hari raya qorban ini tiba menjadi faktor utama keadaan aku jadi begini..


Lastly, happy aidiladha to people who celebrate it :) semoga semua bahagia di samping keluarga tercinta sambil menjamah rendang2 dan makanan yang ada :)

No comments: